Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBahorka, Mariya-
dc.contributor.authorБілоткач, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorBilotkach, Ihor-
dc.date.accessioned2020-06-10T08:12:18Z-
dc.date.available2020-06-10T08:12:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Swot-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємств / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Агросвіт. - 2010. - № 6. - С. 17 – 23. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2445uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2445-
dc.description.abstractСтверджується, що входження економіки України до Світової організації торгівлі вимагає розробки маркетингової стратегії, адекватної цілям підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, що формується на основі побудови цілісної системи компонентів стратегічного та оперативного маркетингу. Наголошується, що особливого значення набуває координація та узгодження маркетингових заходів щодо дослідження ринку, його сегментації, рекламної діяльності тощо. Для вибору обгрунтованої маркетингової стратегії необхідно використовувати сукупність наукових підходів: системного, ситуаційного та інтеграційного, на чому і грунтується SWOT-аналіз, який є початковим етапом та основою формування маркетингових стратегій підприємств. It becomes firmly established that entering of economy of Ukraine into world organization of trade requires development of marketing strategy, adequate the purpose of increase of competitiveness of domestic enterprises, which is formed on the basis of construction of the integral system of components of the strategic and operative marketing. It is marked that a large value is acquired by co-ordination and consent of marketings has sizes on market research, his segmentation, activity of publicity, and others like that. For the choice of the grounded marketing strategy it is necessary to use the aggregate of scientific approaches, what a swot-analysis which is the initial stage and basis of formation of marketings strategies of enterprises is based on.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectSWOT аналізuk
dc.subjectSWOT analizuk
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.subjectinformative providinguk
dc.subjectстратегічний рівень підприємстваuk
dc.subjectstrategic level of enterpriseuk
dc.subjectсильні та слабкі сторони підприємстваuk
dc.subjectstrong and weak sides of enterpriseuk
dc.subjectможливості та загрозиuk
dc.subjectpossibility and threatuk
dc.titleSwot-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємствuk
dc.title.alternativeSwot-analysis as a basis for the formation of marketing strategies of enterprisesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf364,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.