Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2576
Назва: Підвищення рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств шляхом поліпшення маркетингової орієнтації
Інші назви: Increase of competitiveness’ level of agrarian enterprises by improvement of marketing orientation
Автори: Трещов, М. М.
Treshchov, M.
Ключові слова: аграрні підприємства
agricultural enterprises
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетингова орієнтація
marketing orientation
Дата публікації: 2010
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрний університет
Бібліографічний опис: Трещов М. М. Підвищення рівня конкурентоспроможності аграрних підприємств шляхом поліпшення маркетингової орієнтації / М. М. Трещов // Вісник Дніпропетровського державного аграрного університету. – 2010. – № 1. – С. 179-182. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2576
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методологічні основи поліпшення маркетингової орієнтації аграрних підприємств, як однієї зі складових одержання суб’єктами господарювання конкурентних переваг. Визначено основні організаційні заходи з управління конкурентоспроможністю підприємства на принципах маркетингової орієнтації. Methodological bases of improvement of marketing orientation of agrarian enterprises are considered in the article, as one of constituents for gaining firm’s competitive edges. Basic organizational measures on the management of enterprise’s competitiveness on principles of marketing orientation are declined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ojs.dsau.dp.ua/index.php/vestnik/article/view/378
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2576
ISSN: 2411-7285 2413-4899(online)
Розташовується у зібраннях:Публікації аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
378-Article Text-779-1-10-20141130 (1).pdf293,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.