Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-5 зі 5.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетинговий потенціал як адаптаційний складник сучасного економічного розвитку підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Екологічно спрямовані інновації в діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Імплементація маркетингових стратегій в практичну діяльність аграрних підприємств з виробництва органічної продукціїБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовахБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia