Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4951
Назва: Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах
Інші назви: Marketing reserves to increase the competitiveness of the enterprise in modern conditions
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliia
Ключові слова: конкуренція
competition
конкурентоспроможність підприємства
enterprise competitiveness
маркетингові резерви
marketing reserves
рекламна кампанія
advertising campaign
мотивація персоналу
staff motivation
адаптація до ринкових умов
adaptation to market conditions
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний університет харчових технологій
Бібліографічний опис: Багорка М. О., Юрченко Н. І. Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах / Багорка М. О., Юрченко Н. І. // Інтелект XXI. – 2020. - Вип. 6. – С. 20-26. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4951
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано теоретичні підходи до формування та практичного застосування механізму маркетингового управління конкурентоспроможності підприємства та запропоновані маркетингові резерви спрямовані на її підвищення в сучасних умовах ведення бізнесу. Встановлено, що маркетингові резерви є одним із найважливіших чинників забезпечення конкурентоспроможності підприємства, який має реалізовуватися за допомогою створення відповідних структур управління, системи моніторингу ринків, маркетингового аналізу, формування комплексної інформаційної системи. Основу маркетингових резервів становлять групи елементів: комплекс маркетингу, маркетингові дослідження та маркетинговий аналіз інформації, матеріальні активи, людські ресурси, кваліфікована робота служби маркетингу. Впровадження маркетингового підходу у практичну діяльність торговельних підприємств є резервом для підвищення ефективності використання наявного ресурсного потенціалу, а особливо маркетингового для забезпечення його конкурентоспроможності та сталого розвитку. The article examines the theoretical approaches to the formation and practical application of the mechanism of marke-ting management of the competitiveness of the enterprise and the proposed marketing reserves are aimed at improving it in modern business conditions. Marketing is the main factor in the success of the enterprise, and marketing management of the competitiveness of the enterprise, in conditions of unpredictable and unstable demand, must comply with the principles of marketing. It is established that marketing reserves are one of the most important factors in ensuring the competitiveness of the enterprise, which should be implemented through the creation of appropriate management structures, market monitoring system, marketing analysis, the formation of a comprehensive information system. The basis of marketing reserves are groups of elements: marketing complex, marketing research and marketing analysis of information, tangible assets, human resources, qualified work of the marketing department. Increasing the competitiveness of the enterprise depends mainly on three factors: properly formed marketing tools, elements of organizational structure and management system. In this context, the organizational structure of marketing activities in the enterprise can be defined as a basic component of the organization on the basis of which marketing management will be carried out, ie – a set of services, departments, divisions, which include employees engaged in various marketing activities. The main areas of search for reserves to increase competitiveness are: resource, organizational, technological and marketing potential – the degree of consumer satisfaction with products, strengthening human resources, focus on innovation, competitive potential of the enterprise and the effectiveness of strategy for a particular market segment. The introduction of a marketing approach in the practice of trade enterprises is a reserve for improving the efficiency of the use of available resource potential, and especially marketing to ensure its competitiveness and sustainable development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.intellect21.nuft.org.ua/journal/2020/2020_6/5.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4951
ISSN: ISSN (print): 2415-8801 ISSN (online): 2707-6164
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf462,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.