Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 12.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Екологічно спрямовані інновації в діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Облік витрат в аграрних і переробних підприємствахПавлова, Галина Євгеніївна; Pavlova, Halyna; Приходько, Ігор Павлович; Prykhodko, Ihor; Волчанська, Людмила Валентинівна; Volchanska, Liudmyla
2021Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2022Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Особливості обліку розрахунків за податками в аграрних підприємствахЧернецька, Ольга Віталіївна; Chernetska, Olha; Міньковська, Альона Вікторівна; Minkovska, Alona; Атамас, Олександр Петрович; Atamas, Oleksandr
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2023Формування системи маркетингу аграрного підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна; Ustik, Tetiana
2023Розробка шляхів адаптації сільськогосподарських підприємств до змін у маркетинговому конкурентному середовищіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia