Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4902
Назва: Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств
Інші назви: Introduction of the marketing concept of management into practical activity of agricultural enterprises
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Ключові слова: аграрні підприємства
agricultural enterprises
маркетингова концепція управління
marketing management concep
маркетингове управління
marketing management
бізнес-процеси
business processes
маркетингова діяльність
marketing activities
відділ маркетингу
marketing department
Дата публікації: 2021
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Багорка М. О., Кадирус І. Г. (2021) Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Науково-виробничий журнал «Держава та регіони». Серія «Економіка та підприємництво». № 1 (118). С. 42-47. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4902
Короткий огляд (реферат): В статті досліджені дослідженні теоретичні положення та запропоновано практичні рекомендації щодо впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Встановлено, що маркетингова концепція управління є перспективною концепцією в системі управління для аграрних підприємств. Було встановлено низка чинників проаналізовані та узагальнені основні проблеми, які обмежують розвиток маркетингової концепції серед аграрних підприємств України. Запропоновані основні шляхи впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств. Представлені управлінські рішення, прийняття яких допоможе поєднати і гармонізувати основні бізнес-процеси аграрного підприємства та забезпечить більш оперативну їх адаптацію до ринкового середовища. The article investigates the theoretical provisions and offers practical recommendations for the implementation of the marketing concept of management in the practice of agricultural enterprises. It is established that the marketing concept of management is a promising concept in the management system for agricultural enterprises. It is established that the marketing concept of management is a promising concept in the management system for agricultural enterprises. The processes that underlie the marketing concept of management are determined: analysis, planning, implementation and control over the implementation of measures aimed at establishing and maintaining mutually beneficial relations with the target market to achieve certain goals of the organization in agribusiness. The marketing concept of management differs from production and marketing flexibility, elasticity, efficiency and sensitivity to market changes, greater adaptability to various innovations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2021/1_2021/9.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4902
ISSN: (print): 1814-1161 (online): 2707-0719
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ БАГОРКА, КАДИРУС.pdf337,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.