Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамович, Інна Ананіївна-
dc.contributor.authorAbramovych, Inna-
dc.date.accessioned2020-06-24T10:53:54Z-
dc.date.available2020-06-24T10:53:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАбрамович І. А. Розвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшнику / І. А. Абрамович // Агросвіт. – 2012. - № 7. - С. 21 – 25. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2602uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2602-
dc.description.abstractУ статті визначено, що перспективна схема маркетингу на ринку продукції насінництва соняшнику має включати наступні складові: дослідження ринку, прогноз місткості ринку, оцінку власного потенціалу підприємства, формування попиту на нові сорти та гібриди соняшнику і стимулювання використання продуктивніших сортів і гібридів, формування цілей виробництва, розробку стратегії виробництва, аналіз і контроль. In the article certainly, that the perspective chart of marketing at the market of products of sunflower must include the followings constituents: market research, prognosis of market capacity, estimation of own potential of enterprise, forming of demand, on new varieties and hybrids of sunflower stimulation of the use of more productive sorts and hybrids, forming of aims of production, development of strategy of production, analysis and control.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectвиробництвоuk
dc.subjectрroductionuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectsaleuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectсоняшникuk
dc.subjectsunfloweruk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.titleРозвиток системи маркетингу продукції насінництва соняшникуuk
dc.title.alternativeRozvytok systemy marketynhu produktsiyi nasinnytstva sonyashnykuuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf119,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.