Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/266
Назва: Констатувальний етап дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу
Інші назви: Construction stage of the study of the situation of the research competence of future marketing properties
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: дослідницька компетентність
research competence
констатувальний етап дослідження
qualifying stage of research
фахівець з маркетингу
marketing specialist
методи дослідження стану сформованості компетентності
research methods of competence development
критерії та показники дослідницької компетентності
criteria and indicators of research competence
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Констатувальний етап дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу / Ю. В. Захарченко // Педагогічний альманах. Збірник наукових праць. – 2017. – Вип. 36. – C. 140–146.
Опис: У статті розглядаються проблеми дослідження стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу на констатувальному етапі. Науково обґрунтовано та встановлено фактичний стан на рівні педагогічних особливостей формування дослідницької компетентності студентів спеціальності «Маркетинг» на момент проведення дослідження. Для збору первинної інформації використовувались як готові психолого-педагогічні методики, так і особисті розробки автора. Дослідження включало три етапи: збір первинної інформації, ранжування вагових коефіцієнтів, розрахунок групового показника рівня стану сформованості дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу. In setting priorities, the main task of training specialists in marketing in higher education is the formation and implementation of research competence. When implementing a competency approach, one of the main factors is the study of the state of the emergence of research competence of future marketing professionals. The article deals with the problems of studying the state of formation of research competence of future marketing specialists at the stage of formation. Scientifically substantiated and established the actual state at the level of pedagogical peculiarities of the formation of research competence of students of the specialty "Marketing" at the time of the research. For the collection of primary information was used as ready-made psychological and pedagogical techniques, as well as personal works of the author. The study included three stages: the collection of primary information, the ranking of weight coefficients, the calculation of the integral indicator level of the formation of research competence of future marketing professionals. Within the framework of the research and on the basis of the substantiated component components, the following objective criteria for the development of the research competence of future marketing specialists are identified. Studying the state of the formation of the research competence of future marketing professionals can timely adjust the educational process in order to improve the quality of training of mobile marketing professionals who are able to adapt to new volatile conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/266
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf759,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.