Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2673
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурбацька, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKurbatska, L.-
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, T.-
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, I.-
dc.contributor.authorЗахарченко, Ю. В.-
dc.contributor.authorZaharchenko, Y.-
dc.date.accessioned2020-07-03T08:26:55Z-
dc.date.available2020-07-03T08:26:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМаркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища / Л. М. Курбацька, Т. В. Ільченко, І. Г. Кадирус та ін. // Агросвіт. – 2013. - № 10. - С. 25 – 31. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2673uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2673-
dc.description.abstractРозглянуто структуру аграрного ринку та її основні складові. Розкрито сутність агромаркетингу та його відмінності від інших видів маркетингу. Проаналізовано елементи мікросередовища сільськогосподарського підприємства та передумови впливу на них через інструменти комплексу маркетингу. The structure of the agricultural market and its main components have been considered. In the paper features of agricultural marketing and its differences from other types of marketing is considered. The elements of the microenvironment of the agricultural enterprise have been analyzed. The possibility of exposure to them through the tools of the marketing, have been considerated.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectмаркетингове середовищеuk
dc.subjectmarketing environmentuk
dc.subjectструктура аграрного ринкуuk
dc.subjectstructure of the agricultural marketuk
dc.titleМаркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовищаuk
dc.title.alternativeMarketing support of agricultural enterprises in the market environmentuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf164,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.