Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2693
Назва: Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємств
Інші назви: Theoretical aspects of agricultural enterprises competitive strategy
Автори: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, I.
Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, L.
Ключові слова: стратегія
strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
ринок
market
маркетинг
marketing
стратегічні цілі
strategic objectives
підприємство
the enterprise
Дата публікації: 2014
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Кадирус І. Г. Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії аграрних підприємств / І. Г. Кадирус, Л. М. Курбацька // Агросвіт. – 2014. - № 1. - С. 3 – 5. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2693
Короткий огляд (реферат): Розкрито теоретичні аспекти сутності конкурентної стратегії підприємства. Визначено особливості формування маркетингових конкурентних стратегій в аграрних підприємствах. Devoted to the theoretical aspects of the nature of competitive strategy. Defined features of the formation of competitive marketing strategies farms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2693
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf104,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.