Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezugla, L.-
dc.date.accessioned2020-07-05T07:49:47Z-
dc.date.available2020-07-05T07:49:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Зміст та основні методи маркетингової діяльності / Л. С. Безугла // Агросвіт. - 2014. - № 5. - С. 43 – 47. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2703uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2703-
dc.description.abstractУ статті досліджуються наукові підходи до розуміння сутності маркетингу та запропоновано авторське трактування його як системи організації та управління діяльністю підприємства. The article deals with scientific approaches to understanding the nature of marketing and its interpretation proposed copyright as a system of organization and management of the enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectsupplyuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectconsumeruk
dc.titleЗміст та основні методи маркетингової діяльностіuk
dc.title.alternativeThe content and basic methods of marketing activitiesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf162,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.