Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2716
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагорка, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorBagorka, M.-
dc.contributor.authorБілоткач, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorBelotkach, І.-
dc.date.accessioned2020-07-06T07:27:11Z-
dc.date.available2020-07-06T07:27:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБагорка М. О. Методологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економіки / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Агросвіт. – 2014. - № 8. - С. 10 – 16. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2716uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2716-
dc.description.abstractСтверджується, що маркетингова стратегія визначає вектор дій підприємства по відношенню до споживачів та по відношенню до конкурентів. Вона є довгостроково-орієнтованою і являє собою засіб реалізації маркетингових цілей підприємства. Наголошується, що розробка маркетингової стратегії підприємства — це процес створення і практичної реалізації генеральної програми дій підприємства. Її мета — ефективне розміщення ресурсів для досягнення цільового ринк It becomes firmly established that marketing strategy determines the vector of actions of enterprise. She is long-term-oriented and shows by the means of realization of marketing aims of enterprise. It is marked, that development of marketing strategy of enterprise is a process of creation and practical realization of the general program of actions of enterprise. Her aim is the effective placing of resources for the achievement of target market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectсільськогосподарське виробництвоuk
dc.subjectаgricultural productionuk
dc.subjectаграрне підприємствоuk
dc.subjectagrarian enterpriseuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectSWОТ-аналізuk
dc.subjectSWОТ is an analysisuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectцільовий ринокuk
dc.subjectmarket having a special purposeuk
dc.titleМетодологічні підходи формування маркетингових стратегій підприємств аграрного сектору економікиuk
dc.title.alternativeMethodological approaches of forming marketing strategies of enterprises of agrarian sector of economyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf196,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.