Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2750
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezugla, L.-
dc.date.accessioned2020-07-08T05:51:26Z-
dc.date.available2020-07-08T05:51:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Формування маркетингової стратегії підприємства / Л. С. Безугла // Агросвіт. – 2014. - № 21. - С. 28 – 31. - Режим доступу: URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2750uk
dc.identifier.issnISSN 2306-6792-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2750-
dc.description.abstractМаркетингова стратегія — це один з основних моментів стратегії підприємства. Розробка стратегій маркетингу є ключовим етапом у процесі стратегічного планування підприємства в цілому і є необхідним елементом для досягнення найкращих результатів діяльності підприємства. Це трудомісткий процес, який вимагає значних витрат часу, уміння правильно аналізувати створену ситуацію і креативно мислити. Marketing strategy — is one of the highlights of strategy. Development of marketing strategies is a key step in the strategic planning of enterprise in general and is a necessary element for achieving the best performance of the company. This is a a laborious process that requires considerable time, ability correctly to analyze the situation created and creative thinking.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectbenchmarkinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectmarket segmentationuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectproductuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectфірмаuk
dc.subjectcompanyuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectSWOT-analysisuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeFormation of the company marketing strategyuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf120,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.