Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2810
Назва: Особливості стратегічного управління виробничо-збутовою діяльністю птахівничого підприємства
Інші назви: Strategic management features of supply poultry enterprise activities
Автори: Горобець, Наталія Миколаївна
Gorobets, N.
Скряга, О. В.
Skriaha, О.
Ключові слова: яєчне птахівництво
egg poultry
стратегія
strategy
управління маркетингом
marketing management
канали збуту
sales channels
фірмова торгівля
proprietary trading
Дата публікації: 2016
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Горобець Н. М. Особливості стратегічного управління виробничо-збутовою діяльністю птахівничого підприємства / Н. М. Горобець, О. В. Скряга // Агросвіт. – 2016. - № 4. - С. 31 – 37. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2810
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто маркетингові підходи до стратегічного управління виробничо-збутовою діяльністю птахівничого підприємства. Проаналізовано сучасний стан та особливості розвитку логістично-збутових ланцюгів реалізації продукції яєчного птахівництва. Оптимізовано канали збуту яєць птиці та запропоновано оновлену маркетингову політику, що включає впровадження мережі фірмової торгівлі та формування стратегічних орієнтирів щодо виробництва конкурентоспроможної продукції яєчного птахівництва. Розроблено стратегію маркетингу, яка грунтується на удосконаленні організаційної системи маркетингового менеджменту птахівничого підприємства. The article deals with marketing approaches to strategic management of industrial and marketing activity poultry enterprise. The current state and characteristics of logistics and supply chain implementation egg poultry. Optimized distribution channels poultry and eggs offered the updated marketing policy , including the introduction of a network of trade and forming strategic guidelines on the production of competitive products egg poultry. Developed a marketing strategy that is based on improving the organizational system of marketing management poultry enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2810
ISSN: ISSN 2306-6792
Розташовується у зібраннях:Агросвіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf341,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.