Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2858
Назва: Маркетинг у банках : навчальний посібник
Інші назви: Marketynh u bankakh : navchalnyi posibnyk
Автори: Безус, Роман Миколайович
Bezus, Roman
Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Донських, Анастасія Сергіївна
Donskikh, Anastasia
Воловик, Дмитро Володимирович
Volovik, Dmytro
Ключові слова: маркетинг у банківській сфері
marketing in the banking sector
ринок банківських продуктів і послуг
the market of banking products and services
конкуренція
competition
продуктова і цінова політика банку
product and price policy of the bank
продаж банківських продуктів і послуг
sales of banking products and services
комунікаційна політика
communication policy
організаційні аспекти маркетингової діяльності банку
organizational aspects of marketing activities of the bank
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Маркетинг у банках : навчальний посібник / Р. М. Безус, Л. М., Курбацька, І. Г. Кадирус, А. С. Донських, Д. В. Воловик / МОН України, ДДАЕУ. – Дніпро : Журфонд, 2019. – 390 с. – До 100-річчя Дніпровського державного аграрно-економічного університету (1922–2022). – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2858
Короткий огляд (реферат): Викладено матеріал, спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Маркетинг у банках» та професійних компетенцій з маркетингової та банківської справи. Підкреслено особливості та проблемні аспекти формування, еволюційного розвитку та застосування сучасних маркетингових технологій в банківській справі. Послідовно розглянуто систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Маркетинг у банках». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, завдання для самостійної й індивідуальної роботи у формі запитань для самоконтролю та практичних і творчо-аналітичних завдань. Запропонований навчальний посібник відповідає вимогам організації освітнього процесу. Рекомендується для студентів закладів вищої освіти, які ведуть навчання за освітньо-професійною програмою бакалавр зі спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Матеріал знадобиться й магістрам, маркетологогам і банківським працівникам для поглиблення і формування системного уявлення про стан та сучасне функціонуванн маркетингу у банках. Vykladeno material, spriamovanyi na formuvannia neobkhidnykh teoretychnykh znan i nabuttia praktychnykh navychok z dystsypliny «Marketynh u bankakh» ta profesiinykh kompetentsii z marketynhovoi ta bankivskoi spravy. Pidkresleno osoblyvosti ta problemni aspekty formuvannia, evoliutsiinoho rozvytku ta zastosuvannia suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii v bankivskii spravi. Poslidovno rozghlianuto systemu teoretychnoho, metodolohichnoho ta praktychnoho zabezpechennia dystsypliny «Marketynh u bankakh». Do kozhnoi temy navedeno teoretychnyi material dlia pohlyblenoho opratsiuvannia, zavdannia dlia samostiinoi y indyvidualnoi roboty u formi zapytan dlia samokontroliu ta praktychnykh i tvorcho-analitychnykh zavdan. Zaproponovanyi navchalnyi posibnyk vidpovidaie vymoham orhanizatsii osvitnoho protsesu. Rekomenduietsia dlia studentiv zakladiv vyshchoi osvity, yaki vedut navchannia za osvitno-profesiinoiu prohramoiu bakalavr zi spetsialnosti 075 «Marketynh» haluzi znan 07 «Upravlinnia ta administruvannia». Material znadobytsia y mahistram, marketolohoham i bankivskym pratsivnykam dlia pohlyblennia i formuvannia systemnoho uiavlennia pro stan ta suchasne funktsionuvann marketynhu u bankakh.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): file:///C:/Users/User/Downloads/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D1%83%20%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0%D1%85%202019.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2858
ISBN: 978-966-934-206-5
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники, розділи. Довідники, словники

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Marketing 2019.pdf2,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.