Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2913
Назва: Формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств
Інші назви: Formation of the portfolio of marketing instrumental strategies of enterprises
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bagorka, Mariya
Мартинюк, Вікторія Вікторівна
Martyniuk, Viktoriia
Ключові слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
стратегічний набір
strategic set
портфель маркетингових інструментальних стратегій
portfolio of marketing toolbox strategies
товарна
commodity
цінова
price
збутова
sales
стратегія просування
promotion strategy
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Багорка М. О. Формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств / М. О. Багорка, В. В. Мартинюк // Проблеми системного підходу в економіці : зб. наук. праць. – 2019. – № 4(72). – С. 178–185. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2913
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено теоретико-методологічні засади формування портфеля маркетингових інструментальних стратегій розвитку підприємств з метою підвищення конкурентоспроможності та ефективності їх функціонування. Проаналізовано методологічні підходи щодо формування портфеля маркетингових інструментальних стратегії збутової діяльності підприємств. При цьому основу методологічного інструментарії при розробці портфеля маркетингових інструментальних стратегій підприємств становлять прийоми економічного і стратегічного аналізу, які дозволяють провести діагностику та оцінку ресурсного потенціалу підприємства, визначити потенційні його можливості та спроможність змінювати вектор маркетингової стратегії відповідно до стратегічних завдань. Встановлено, що портфель маркетингових інструментальних стратегій має орієнтувати на максимальну і своєчасну адаптацію діяльності підприємства до динамічного маркетингового середовища для досягнення його стратегічних цілей. Портфель інструментальних стратегій, які розробляються на підприємстві на різних рівнях, має охоплювати основні елементи комплексу маркетингу. The article investigates the theoretical and methodological principles of forming a portfolio of marketing instrumental strategies of enterprise development in order to increase the competitiveness and efficiency of their functioning. Formation of a strategic set of instrumental strategies implies the need to develop several strategic alternatives, of which the final choice of the marketing strategy of the enterprise is realized, which is able to maximize its long-term effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://psae-jrnl.nau.in.ua/72-2019
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2913
ISSN: 2520-2200
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
26.pdf304,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.