Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГром, Ольга Алімівна-
dc.contributor.authorHrom, Olha-
dc.date.accessioned2020-08-02T10:13:47Z-
dc.date.available2020-08-02T10:13:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГром О. А. Професія сучасного маркетолога: обов’язки та вимоги / О. А. Гром // Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень : Тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів, науковців. – Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2020. – С. 88-90. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2995uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2995-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються обов’язки та вимоги сучасних маркетологів. In the work is being considering the responsibilities and requirements of modern marketers.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk
dc.subjectмаркетологuk
dc.subjectmarketeruk
dc.subjectобов’язкиuk
dc.subjectresponsibilitiesuk
dc.subjectвимогиuk
dc.subjectrequirementsuk
dc.titleПрофесія сучасного маркетолога: обов’язки та вимогиuk
dc.title.alternativeThe profession of a modern marketer: responsibilities and requirementsuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Нобеля _ Гром О.А..pdf203,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.