Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/2996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГром, Ольга Алімівна-
dc.contributor.authorHrom, Olha-
dc.date.accessioned2020-08-02T10:29:07Z-
dc.date.available2020-08-02T10:29:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГром О. А. Основи формування командної взаємодії маркетологів / О. А. Гром // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : зб. тез доп. – Запоріжжя, 2020. – С. 106-107. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2996uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2996-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються поняття «команда» та «командна взаємодія»; досліджуються основи командної взаємодії маркетологів. Іn the work are being considered the concepts "team" and "team interaction"; are being investigated the basics of team interaction of marketers.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомандаuk
dc.subjectteamuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.subjectмаркетологиuk
dc.subjectmarketersuk
dc.titleОснови формування командної взаємодії маркетологівuk
dc.title.alternativeBasics of team interaction of marketersuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Тези Запоріжжя _ Гром О.А..pdf417,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.