Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3039
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАбрамович, Інна Ананіївна-
dc.contributor.authorAbramovych, Inna-
dc.date.accessioned2020-08-07T10:35:59Z-
dc.date.available2020-08-07T10:35:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАбрамович І. А. Формування напрямів та основні завдання маркетингу [Електронний ресурс] / І. А. Абрамович // Ефективна економіка. – 2012. - № 1. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3039uk
dc.identifier.issnISSN 2307-2105-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3039-
dc.description.abstractВ статті встановлено основні методи маркетингової діяльності та систематизовано його основні завдання. Доведено, що маркетинг міжнародної фірми спрямований на орієнтацію науково-технічної та виробничо-збутової діяльності на потреби конкретних національних ринків. In the article the basic methods of marketing activity are set and he is systematized basic tasks. It is well-proven that marketing of international firm is directed on the orientation of scientific and technical and production-sale to activity on the necessities of concrete national markets.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketynhuk
dc.subjectосновні завдання маркетингуuk
dc.subjectosnovni zavdannya marketynhuuk
dc.subjectнапрями маркетингуuk
dc.subjectnapryamy marketynhuuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketynhova diyalʹnistʹuk
dc.subjectметоди маркетингової діяльностіuk
dc.subjectmetody marketynhovoyi diyalʹnostiuk
dc.titleФормування напрямів та основні завдання маркетингуuk
dc.title.alternativeFormuvannya napryamiv ta osnovni zavdannya marketynhuuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Ефективна економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf206,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.