Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3039
Назва: Формування напрямів та основні завдання маркетингу
Інші назви: Formuvannya napryamiv ta osnovni zavdannya marketynhu
Автори: Абрамович, Інна Ананіївна
Abramovych, Inna
Ключові слова: маркетинг
marketynh
основні завдання маркетингу
osnovni zavdannya marketynhu
напрями маркетингу
napryamy marketynhu
маркетингова діяльність
marketynhova diyalʹnistʹ
методи маркетингової діяльності
metody marketynhovoyi diyalʹnosti
Дата публікації: 2012
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Абрамович І. А. Формування напрямів та основні завдання маркетингу [Електронний ресурс] / І. А. Абрамович // Ефективна економіка. – 2012. - № 1. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3039
Короткий огляд (реферат): В статті встановлено основні методи маркетингової діяльності та систематизовано його основні завдання. Доведено, що маркетинг міжнародної фірми спрямований на орієнтацію науково-технічної та виробничо-збутової діяльності на потреби конкретних національних ринків. In the article the basic methods of marketing activity are set and he is systematized basic tasks. It is well-proven that marketing of international firm is directed on the orientation of scientific and technical and production-sale to activity on the necessities of concrete national markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3039
ISSN: ISSN 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf206,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.