Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3045
Назва: Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів, проблеми та шляхи їх рішення в вузівській педагогіці
Інші назви: Activation of students’ educational and cognitive activities, problems and ways to solve them in university pedagogy
Автори: Жеманова, Олена Анатоліївна
Zhemanova, Olena
Ключові слова: освіта
education
навчально-пізнавальна діяльність
educational and cognitive activity
мотивація
motivation
організація навчання
organization of training
активність
activity
самостійність
independence
увага
attention
Дата публікації: 2020
Видавництво: Громадська організація «Соборність»
Бібліографічний опис: Жеманова О. А. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів, проблеми та шляхи їх рішення в вузівській педагогіці / О. А. Жеманова // Scientific Journal “VIRTUS”. – 2020. – #44. – С. 83-86. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3045
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття навчально-пізнавальної діяльності, визначено, які види діяльності вона охоплює, хто керує цим процесом та на що він спрямований, чому чільне значення відводиться активізації. Визначено, що активність студентів під час занять має значний вплив на якість навчання, що від неї залежить, який кінцевий результат після навчання отримає студент; що необхідно робити, щоб утримувати активність на належному рівні; визначені чинники, які формують активізацію навчально-пізнавальної діяльності. Також досліджено, з якими проблемами може зіткнутись викладач в процесі навчально-пізнавальної діяльності. Виявлено, що студенти повинні навчитись самостійно здобувати знання під час навчальної діяльності. This article discusses the concept of educational and cognitive activity and what types of activities it covers, who manages this process and what it is aimed at, why activation is given the main importance. The author determines that the activity of students during classes does not have any effect on the quality of training and the final result, getting by student after training also depends on it; what needs to be done to keep activity at the proper level; identified factors that form the activation of educational and cognitive activities. The question of what problems a teacher may encounter during educational and cognitive activities is also considered. It was revealed that students should learn independently, acquire knowledge during educational activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://conference-ukraine.com.ua/ru/archivej
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3045
ISSN: 2410-4388 (Print) 2415-3133 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Scientific Journal_44_VIRTUS 2020.pdf953,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.