Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3060
Назва: Особливості маркетингового управління інноваційною активністю підприємств
Інші назви: Spetsialʹnistʹ marketynhovoho upravlinnya innovatsiynymy aktyvnymy pidpryyemstvamy
Автори: Вініченко, Ігор Іванович
Vinichenko, Ihor
Ключові слова: інноваційна активність
innovative activity
маркетингове управління
marketing management
менеджмент
management
мотивація
motivation
організаційний механізм
organizational mechanism
підприємство
enterprise
ризик
risk
розвиток
development
Дата публікації: 2013
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Вініченко І. І. Особливості маркетингового управління інноваційною активністю підприємств [Електронний ресурс] І. І. Вініченко // Ефективна економіка. – 2013. - № 2. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3060
Короткий огляд (реферат): Визначено, що інноваційна активність є однією із важливіших характеристик, які використовуються для аналізу конкурентних позицій підприємства на ринку. Запропоновано концептуальну модель ефективного механізму маркетингового управління інноваційною активністю підприємства. Certainly, that innovative activity is one of major descriptions which are used for the analysis of competition positions of enterprise at the market. The conceptual model of effective mechanism of marketing management of enterprise innovative activity is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3060
ISSN: ISSN 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf586,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.