Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАбрамович, Інна Ананіївна-
dc.contributor.authorAbramovich, I.-
dc.date.accessioned2020-08-12T08:59:11Z-
dc.date.available2020-08-12T08:59:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАбрамович І. А. Стратегічні засади управління збутовою діяльністю [Електронний ресурс] / І. А. Абрамович // Ефективна економіка. – 2013. - № 5. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3065uk
dc.identifier.issnISSN 2307-2105-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3065-
dc.description.abstractУ статті досліджено наукову думку щодо визначення стратегії підприємства. Систематизовано етапи планування їх збутової діяльності. The article examines the scientific opinion on the definition of business strategy. Systematized planning stages of their marketing activities.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectanalysisuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectbusiness planninguk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectproductionuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.titleСтратегічні засади управління збутовою діяльністюuk
dc.title.alternativeStrategic sales management control frameworkuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf101,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.