Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, I.-
dc.contributor.authorБезугла, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorBezugla, L.-
dc.date.accessioned2020-08-19T09:30:49Z-
dc.date.available2020-08-19T09:30:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Теоретичні аспекти маркетингових інновацій в агропромисловій системі [Електронний ресурс] / І. Г. Кадирус, Л. С. Безугла // Ефективна економіка. – 2014. - № 3. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3086uk
dc.identifier.issnISSN 2307-2105-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3086-
dc.description.abstractВизначено роль маркетингових інновацій в агропромисловій системі. Розглянуто особливості інноваційного процесу в сільськогосподарських підприємствах, які спрямовані на певні технічні, екологічні чи соціально-економічні ефекти. Обгрунтовано комплекс заходів для активації інноваційної діяльності аграрних підприємств. In this article outlined the role of marketing innovation in the agroindustrial system. Discussed about innovation process in the agricultural enterprises, that are aimed of technical, environmental or socio-economic effects. Substantiated complex of measures to intensify innovation of agricultural enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`uk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectinnovation developmentuk
dc.subjectмаркетинг інноваційuk
dc.subjectmarketing innovationuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectінноваційний процесuk
dc.subjectinnovation processuk
dc.subjectагропромислова системаuk
dc.subjectagroindustrial systemuk
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингових інновацій в агропромисловій системіuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of marketing innovation in agroindustrial systemuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf563,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.