Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3096
Назва: Лідерська компетентність майбутніх маркетологів як сучасний міждисциплінарний феномен
Інші назви: Leadership competence of future market researchers as a modern interdisciplinary phenomenon
Автори: Казакевич, Олена Ігорівна
Kazakevych, Olena
Ключові слова: лідерська компетентність
leadership competence
структура лідерської компетентності
structure of leadership competence
формування лідерської компетентності
leadership competence formation
професійна компетентність
professional competence
компоненти лідерської компетентності
leadership competence components
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Казакевич О. І. Лідерська компетентність майбутніх маркетологів як сучасний міждисциплінарний феномен / О. І. Казакевич // Інноваційна педагогіка. – 2020. – № 21, Т. 2. – C. 90-94. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3096
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню сутності лідерської компетентності майбутніх маркетологів, проблемі її формування, доводиться, що лідерська компетентність є сучасним міждисциплінарним феноменом. The article is devoted to determination of the structure of leadership competence of future market researchers and the problem of its formation. Leadership competence is found to be a modern interdisciplinary phenomenon.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2020/21/part_2/22.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3096
ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
22 (1).pdf166,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.