Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKramarenko, Tetiana-
dc.contributor.authorКрамаренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-08-21T12:00:35Z-
dc.date.available2020-08-21T12:00:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKramarenko T. V. Modern information, communication and interactive technologies for foreign language teaching / T. V. Kramarenko // Вісник університету імені А. Нобеля. Серія Педагогіка і психологія. – 2020. – № 1(19). – С. 354-362. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3110uk
dc.identifier.issn2522-4115 (print) 2522-9133 (online)-
dc.identifier.urihttps://pedpsy.duan.edu.ua/index.php/uk/arkhiv/109-2020-1/142-visnyk-universytetu-imeni-alfreda-nobelia-seriia-pedahohika-i-psykholohiia-pedahohichni-nauky-1-19-2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3110-
dc.description.abstractThe article discusses and analyzes the main aspects of the use of information, communication and interactive technologies in teaching a foreign language, as well as describes the prospects for their further use. The possibilities of information, communication and interactive technologies in the process of foreign language learning by future specialists are considered. The concept of information, communication and interactive learning technologies is presented based on the analysis of existing approaches of scientists to the problem of using information, communication and interactive technologies in the process of learning a foreign language. Advantages of information, communication and interactive technologies in foreign language lessons for future specialists are substantiated. An analysis of various approaches to the use of computer communication reveals the essence of this concept and justifies ways of its further use in learning a foreign language. Advantages of synchronous (online) and asynchronous (offline) communication technologies are provided: they facilitate both interpersonal and one-way communication; provide interactive mode of work with educational material, provide convenient access to the integrated knowledge bases, directories. It is proved that due to infocommunication technologies there is a dialogue of the educational process, which takes place in a characteristic information and communication environment. The essence of the term "interactive technologies" is understood, which means learning in collaboration when both students and teacher are subjects of the educational process. У статті розглядаються та аналізуються основні аспекти використання інформаційно-комунікаційних та інтерактивних технологій при навчанні іноземної мови, а також описуються перспективи їх подальшого застосування. Розглянуто можливості інформаційно-комунікаційних та інтерактивних технологій у процесі навчання іноземної мови майбутніми фахівцями. Розкрито поняття інформаційно-комунікаційних та інтерактивних технології навчання на основі аналізу існуючих підходів науковців до проблеми використання інформаційно-комунікаційних та інтерактивних технологій у процесі вивчення іноземної мови. Обґрунтовано переваги інформаційно-комунікаційних та інтерактивних технологій на заняттях з іноземної мови для майбутніх фахівців. На основі аналізу різноманітних підходів застосування комп’ютерної комунікації розкрито суть цього поняття та обґрунтовано способи його подальшого використання під час вивчення іноземної мови. Надано переваги технологій синхронної (online) та асинхронної (offline) комунікації: вони сприяють як міжособистісній, так і однобічній комунікації; забезпечують інтерактивний режим роботи з навчальним матеріалом, надають зручний доступ до інтегрованих баз знань, довідників. Доведено, що завдяки інфокомунікаційним технологіям відбувається діалогізація навчального процесу, що проходить в характерному інформаційно-комунікаційному середовищі. Охарактеризовано сутність терміну “інтерактивні технології”, під яким розуміють навчання у співробітництві, коли і студенти, і викладач є суб’єктами освітнього процесу.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk
dc.subjectintegration of information and communication technologiesuk
dc.subjectінтеграція інформаційних та комунікаційних технологійuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjecttraditional educational technologiesuk
dc.subjectтрадиційні освітні технологіїuk
dc.subjectauthentic communicationuk
dc.subjectавтентичне спілкуванняuk
dc.subjectintercultural communicationuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectintercultural and interpersonal professional foreign language dialogue and international cooperationuk
dc.subjectміжкультурний та міжособистісний професійний іншомовний діалог і міжнародне співробітництвоuk
dc.subjectintegrative environmentuk
dc.subjectінтегративність середовищаuk
dc.subjectmodeling of life situationsuk
dc.subjectмоделювання життєвих ситуаційuk
dc.titleModern information, communication and interactive technologies for foreign language teachinguk
dc.title.alternativeСучасні інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології навчання іноземної мовиuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doi10.32342/2522-4115-2020-1-19-42-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття Крамаренко Т.В. 2020.pdf764 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.