Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3135
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kramarenko, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Крамаренко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T09:22:59Z | - |
dc.date.available | 2020-08-25T09:22:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Kramarenko T. Using interactive tool Kahoot for social learning / Т. Kramarenko // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали ХІV міжвуз.наук.-практ. конф. / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2020. – С. 49-50. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3135 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3135 | - |
dc.description.abstract | An interactive tool is considered to be a way to increase engagement with a target audience by allowing them to interact with each other. Kahoot is known to be a free student-response tool for administering quizzes, facilitating discussions, or collecting survey data. It is a game-based classroom response system played by the whole class in real time. Kahoot uses game-based learning approach to inspire creation and research in students. Its game-based system is very entertaining unlike other traditional quiz procedure. Інтерактивний інструмент дозволяє посилити взаємодію з цільовою аудиторією, дозволяючи взаємодіяти між собою. Kahoot, як відомо, є безкоштовним інструментом для навчання. Це ігрова система відповідей, у яку грає весь клас у режимі реального часу. Kahoot використовує підхід до ігрового навчання для натхнення на створення та дослідження студентів. Його ігрова система дуже цікава, на відміну від інших традиційних процедур вікторини. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Дніпровський державний аграрно-економічний університет | uk |
dc.subject | interactive technologies | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | optimization of educational process | uk |
dc.subject | оптимізація навчального процесу | uk |
dc.subject | interaction | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | students | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.title | Using interactive tool Kahoot for social learning | uk |
dc.title.alternative | Використання інтерактивного інструменту Kahoot для соціального навчання | uk |
dc.type | Conference abstracts | uk |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
tezi 2020 ДДАЕУ.pdf | 110,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.