Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChornobai, Vira-
dc.contributor.authorЧорнобай, Віра Георгіївна-
dc.date.accessioned2020-09-03T08:42:07Z-
dc.date.available2020-09-03T08:42:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationChornobai V. G. Most active and interactive technologies foreign language teaching of students in the field of agricultural complex / V. G. Chornobai // Інноваційна педагогіка : наук. журн. / Причорномор. наук.-дослід. ін-т економіки та інновацій. – Одеса : Видав. дім «Гельветика», 2020. – Вип. 22, т. 3. – С. 60-63. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3188uk
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttp://www.innovpedagogy.od.ua/22-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3188-
dc.description.abstractThe problem of choosing the most effective and rational methods of teaching foreign languages that meet modern teaching conditions and meet the requirements of the standards of modern education has not lost its relevance for many decades. Interactive technologies allow students to play various personal and official roles in the training and playing field, to master them when creating a future model of human interaction in a production situation. When using interactive technologies in teaching, the student is as close as possible to the conditions of the educational material, is included in the situation being studied, is encouraged to take active actions, experiences a state of success and motivates his behavior. Проблема вибору максимально ефективних і раціональних методів викладання іноземних мов, які відповідають сучасним умовам навчання і вимогам стандартів сучасної освіти, не втрачає своєї актуальності протягом багатьох десятиліть. Інтерактивні технології дозволяють слухачам в навчально-ігровому полі програти різні особистісні та посадові ролі, засвоїти їх при створенні майбутньої моделі людської взаємодії у виробничій ситуації. При застосуванні в навчанні інтерактивних технологій студент максимально наближений до умов навчального матеріалу, включається в досліджувану ситуацію, збуджується до активних дій, переживає стан успіху і мотивує свою поведінку.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectactive technologiesuk
dc.subjectактивні технологіїuk
dc.subjectpedagogical scienceuk
dc.subjectнаука педагогікаuk
dc.subjectclassificationuk
dc.subjectкласифікаціяuk
dc.subjectproject methoduk
dc.subjectметод проєктівuk
dc.subjectrole playuk
dc.subjectрольова граuk
dc.subjectclusteruk
dc.subjectкластерuk
dc.subjectbrainstorminguk
dc.subject«мозковий штурм»uk
dc.titleMost active and interactive technologies foreign language teaching of students in the field of agricultural complexuk
dc.title.alternativeНайуживаніші активні та інтерактивні технології навчання іноземних мов студентів у сфері агропромислового комплексуuk
dc.typeArticleuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/22-3.12-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2.pdf500,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.