Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3209
Назва: Міжнародний досвід діяльності туристичної індустрії
Інші назви: International experience of the tourism industry
Автори: Юрченко, Наталія Іванівна
Yurchenko, Nataliy
Ключові слова: індустрія туризму
tourism industry
конкурентоспроможність
competitiveness
маркетингова діяльність
marketing activities
туристичні послуги
travel services
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національна металургійна академія України
Бібліографічний опис: Юрченко Н. І. Міжнародний досвід діяльності туристичної індустрії / Н. І. Юрченко // Управління соціально-економічним розвитком країни, регіону, підприємства в умовах кризи (фінансова, аграрна галузі та невиробнича сфера) : моног. / за ред. Л. М. Савчук. Дніпро : Видавець Біла К.О., 2019. – С. 380-390. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3209
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано розвиток туристичної галузі в Україні та у провідних країнах світу Туризм має величезний потенціал зростання, більш значний, ніж будь-яка інша галузь економіки. В Україні туристська індустрія поки ще не досягла високого рівня розвитку, немає необхідної інформаційного середовища, демографічних, економічних, соціальних та інших відомостей, необхідних для вироблення стратегічних підходів до туристської діяльності. Але тим не менш український ринок туризму є дуже динамічним, і компанії потребують прикладів зарубіжного досвіду маркетингу і логістики в цій сфері. The article analyzes the development of the tourism industry in Ukraine and in the leading countries of the world. Tourism has a huge growth potential, more significant than any other sector of the economy. In Ukraine, the tourism industry has not yet reached a high level of development, there is no necessary information environment, demographic, economic, social and other information needed to develop strategic approaches to tourism. Nevertheless, the Ukrainian tourism market is very dynamic, and companies need examples of foreign experience in marketing and logistics in this area. The basis for the use of marketing in the tourism industry is the theory of the growing role of state regulation, which should comply with the principles of a market society, and public policy in tourism should objectively expand the use of modern marketing management methods. Fierce competition, acceleration of globalization and business integration leads to the emergence of new models of organization and management of tourism. It is proved that marketing in tourism is an interconnected system of tools used for targeted management of demand for tourism services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://drive.google.com/file/d/1FzflQZKLqlUzZvGxm4d3nLdBJdPL_zK7/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3209
ISSN: 978-617-645-341-3
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
3-380-390.pdf295,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.