Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3263
Назва: Інтегровані маркетингові комунікації як запорука конкурентоспроможності аграрного підприємства
Інші назви: Integrated marketing communications as a guaranty of agricultural enterprise competitiveness
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: аграрний маркетинг
agrarian marketing
маркетинг-мікс
marketing mix
маркетингові комунікації
marketing communications
комунікативна політика
communicative politics
інструменти маркетингових комунікацій
marketing communication tools
Internet-майданчики
Internet sites
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Інтегровані маркетингові комунікації як запорука конкурентоспроможності аграрного підприємства [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Інфраструктура ринку : електрон. наук.-практ. журн. – 2019. – № 31. – 257-262. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3263
Короткий огляд (реферат): У статті обгрунтована необхідність та актуальність використання аграрними підприємствами концепції ефективної маркетингової комунікаційної політики. Перераховано проблеми, що стримують розвиток агромаркетингу. Представлено детальний аналіз класифікації та основних характеристик базових та синтетичних інструментів маркетингових комунікацій. Особливу увагу у статті приділено дослідженню новітніх сучасних комунікативних маркетингових інструментів. Схематично наведено та висвітлено структурні складові елементи моделі комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій на аграрних підприємствах. Наведено основні чинники, які необхідно враховувати при розробці оптимальної структури інтегрованої системи маркетингових комунікацій на аграрних підприємствах. The article substantiates the necessity and relevance of agricultural enterprises to use the concept of effective marketing communication policy. The problems that hinder the development of agromarketing are listed. A detailed analysis of the classification and main characteristics of basic and synthetic tools of marketing communications is presented. Special attention in the article is paid to the research of the newest modern communicative marketing tools. The structural components of the model of the complex of integrated marketing communications at agricultural enterprises are schematically presented and highlighted. The main factors that must be taken into account when developing the optimal structure of an integrated system of marketing communications in agricultural enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.market-infr.od.ua/journals/2019/31_2019_ukr/40.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3263
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
40.pdf258,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.