Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorBondarenko, Anastasiia-
dc.date.accessioned2021-03-11T06:25:52Z-
dc.date.available2021-03-11T06:25:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБондаренко А .С. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Бондаренко Анастасія Сергіївна ; наук. керів. Воловик Дмитро Володимирович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу ; Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 106 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3705uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3705-
dc.description.abstractДосліджено теоретично-методологічні основи формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано сучасний стан маркетингових конкурентних стратегій підприємства та проведена оцінка його виробничо-збутової діяльності. Розроблені заходи з удосконалення процесу формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства. Doslidzheno teoretychno-metodolohichni osnovy formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva. Proanalizovano suchasnyi stan marketynhovykh konkurentnykh stratehii pidpryiemstva ta provedena otsinka yoho vyrobnycho-zbutovoi diialnosti. Rozrobleni zakhody z udoskonalennia protsesu formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectmethoduk
dc.titleФормування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко А.С..pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.