Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3706
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБридун, Олег Євгенійович-
dc.contributor.authorBrydun, Oleh-
dc.date.accessioned2021-03-11T06:36:11Z-
dc.date.available2021-03-11T06:36:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБридун О. Є. Розробка маркетингових резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства: магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Бридун Олег Євгенійович ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 101 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3706uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3706-
dc.description.abstractДосліджені основні підходи вітчизняних та зарубіжних вчених щодо трактування понять «конкуренція», «конкурентоспроможність» «резерви», проаналізовано рівень та проведена оцінка конкурентоспроможності ФОП Радчишина Іванна Петрівна / «Комфорт», а також розроблені маркетингові резерви її підвищення. Doslidzheni osnovni pidkhody vitchyznianykh ta zarubizhnykh vchenykh shchodo traktuvannia poniat «konkurentsiia», «konkurentospromozhnist» «rezervy», proanalizovano riven ta provedena otsinka konkurentospromozhnosti FOP Radchyshyna Ivanna Petrivna / «Komfort», a takozh rozrobleni marketynhovi rezervy yii pidvyshchennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectenterprise competitivenessuk
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.subjectproduct competitivenessuk
dc.subjectрезервиuk
dc.subjectreservesuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectadvertising campaignuk
dc.subjectмотивація персоналуuk
dc.subjectpersonnel motivationuk
dc.subjectадаптація до ринкових умовuk
dc.subjectadaptation to market conditionsuk
dc.titleРозробка маркетингових резервів підвищення конкурентоспроможності підприємстваuk
dc.title.alternativeRozrobka marketynhovykh rezerviv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бридун О.Є..pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.