Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖбанникова, Дар’я Віталіївна-
dc.contributor.authorZhbannykova, Daria-
dc.date.accessioned2021-03-11T07:06:59Z-
dc.date.available2021-03-11T07:06:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖбанникова Д. В. Формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій для сільськогосподарського підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Жбанникова Дар’я Віталіївна ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 107 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3708uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3708-
dc.description.abstractВ дипломній роботі було досліджено теоретико-методологічні засади формування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій сільськогосподарського підприємства та розроблені практичні рекомендацій щодо їх впровадження. V dyplomnii roboti bulo doslidzheno teoretyko-metodolohichni zasady formuvannia stratehichnoho naboru marketynhovykh instrumentalnykh stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva ta rozrobleni praktychni rekomendatsii shchodo yikh vprovadzhennia.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectстратегічний набірuk
dc.subjectstrategic setuk
dc.subjectпортфель маркетингових інструментальних стратегійuk
dc.subjectportfolio of marketing instrumental strategiesuk
dc.subjectтоварнаuk
dc.subjectcommodityuk
dc.subjectціноваuk
dc.subjectpriceuk
dc.subjectзбутоваuk
dc.subjectpopulationuk
dc.subjectстратегія просуванняuk
dc.subjectstrategy of promotionuk
dc.titleФормування стратегічного набору маркетингових інструментальних стратегій для сільськогосподарського підприємстваuk
dc.title.alternativeFormuvannia stratehichnoho naboru marketynhovykh instrumentalnykh stratehii dlia silskohospodarskoho pidpryiemstvauk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жбанникова Д.В..pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.