Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3713
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієвський, Віталій Євгенович-
dc.contributor.authorKorniievskyi, Vitalii-
dc.date.accessioned2021-03-11T08:17:04Z-
dc.date.available2021-03-11T08:17:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКорнієвський В. Є. Впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівлі : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Корнієвський Віталій Євгенович ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 95 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3713uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3713-
dc.description.abstractУ роботі використано основні методи дослідження: системний підхід (для комплексного врахування чинників, які впливають на здійснення й маркетингового діяльністю підприємств оптової торгівлі); абстрактно-логічний (для теоретичних узагальнень результатів і формулювання висновків); статистично-економічний (аналіз динамічних рядів, порівняння, графічний методи); монографічний (для поглибленого вивчення особливостей формування системи маркетингового управління діяльністю підприємств оптової торгівлі). U roboti vykorystano osnovni metody doslidzhennia: systemnyi pidkhid (dlia kompleksnoho vrakhuvannia chynnykiv, yaki vplyvaiut na zdiisnennia y marketynhovoho diialnistiu pidpryiemstv optovoi torhivli); abstraktno-lohichnyi (dlia teoretychnykh uzahalnen rezultativ i formuliuvannia vysnovkiv); statystychno-ekonomichnyi (analiz dynamichnykh riadiv, porivniannia, hrafichnyi metody); monohrafichnyi (dlia pohlyblenoho vyvchennia osoblyvostei formuvannia systemy marketynhovoho upravlinnia diialnistiu pidpryiemstv optovoi torhivli).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectоптова торгівляuk
dc.subjectwholesale tradeuk
dc.subjectмаркетингова концепція управлінняuk
dc.subjectmarketing management conceptuk
dc.subjectмаркетингове управлінняuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectбізнес-процесиuk
dc.subjectbusiness processesuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectвідділ маркетингуuk
dc.subjectmarketing departmentuk
dc.titleВпровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємства оптової торгівліuk
dc.title.alternativeVprovadzhennia marketynhovoi kontseptsii upravlinnia v praktychnu diialnist pidpryiemstva optovoi torhivliuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корнієвський В.Є..pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.