Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3726
Назва: Формування збутової політики підприємства та шляхи її вдосконалення
Інші назви: Formuvannia zbutovoi polityky pidpryiemstva ta shliakhy yii vdoskonalennia
Автори: Міленний, Є. І.
Milennyi, Ye. I.
Ключові слова: збут
loan
збутова діяльність
loan activity
збутова політика
labor policy
оточення підприємства
enterprise department
якість продукції
quality of production
термін реалізації
period of realization
диференціація цін
differential price
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Міленний Є. І. Формування збутової політики підприємства та шляхи її вдосконалення : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Міленний Є. І. ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2020. – 87 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3726
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні аспекти ефективного управління збутовою політикою підприємства; надана організаційно-економічна характеристика підприємства; визначено рівень та ефективність збутової діяльності підприємства; досліджено організацію збутової політики підприємства; розроблена збутова стратегія підприємства диференціації цін в залежності від сезонності та якості продукції з урахуванням розширення асортименту виробленої продукції. Doslidzheno teoretychni aspekty efektyvnoho upravlinnia zbutovoiu politykoiu pidpryiemstva; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka pidpryiemstva; vyznacheno riven ta efektyvnist zbutovoi diialnosti pidpryiemstva; doslidzheno orhanizatsiiu zbutovoi polityky pidpryiemstva; rozroblena zbutova stratehiia pidpryiemstva dyferentsiatsii tsin v zalezhnosti vid sezonnosti ta yakosti produktsii z urakhuvanniam rozshyrennia asortymentu vyroblenoi produktsii.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3726
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міленний Є.І..pdf1,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.