Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3745
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербатюк, Валерія Олександрівна-
dc.contributor.authorShcherbatiuk, Valeriia-
dc.date.accessioned2021-03-11T14:11:09Z-
dc.date.available2021-03-11T14:11:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЩербатюк В. О. Удосконалення організації та підвищення ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Щербатюк Валерія Олександрівна ; наук. керів. Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 82 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3745uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3745-
dc.description.abstractДосліджено основи організації та оцінки ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві; надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «СКАДОС»; проведено оцінку зовнішнього середовища та системи внутрішнього маркетингу підприємства та досліджено ефективність маркетингового менеджменту ТОВ «СКАДОС»; розроблено комплекс заходів з підвищення ефективності маркетингового менеджменту на підприємстві, зокрема шляхом впровадження напрямів удосконалення внутрішнього маркетингу підприємства та формування його конкурентної стратегії. Doslidzheno osnovy orhanizatsii ta otsinky efektyvnosti marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi; nadano orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku TOV «SKADOS»; provedeno otsinku zovnishnoho seredovyshcha ta systemy vnutrishnoho marketynhu pidpryiemstva ta doslidzheno efektyvnist marketynhovoho menedzhmentu TOV «SKADOS»; rozrobleno kompleks zakhodiv z pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi, zokrema shliakhom vprovadzhennia napriamiv udoskonalennia vnutrishnoho marketynhu pidpryiemstva ta formuvannia yoho konkurentnoi stratehii.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectsales activitiesuk
dc.subjectлогістична діяльністьuk
dc.subjectlogistics activitiesuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectлогістична стратегіяuk
dc.subjectlogistics strategyuk
dc.subjectінтернет продажіuk
dc.subjectinternet salesuk
dc.subjectторгове підприємствоuk
dc.subjecttrade enterprisesuk
dc.subjectcrm-системаuk
dc.subjectcrm-systemuk
dc.titleУдосконалення організації та підвищення ефективності маркетингового менеджменту на підприємствіuk
dc.title.alternativeUdoskonalennia orhanizatsii ta pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstviuk
dc.typeOtheruk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербатюк В.О..pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.