Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 515.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетинг як детермінанта розвитку сільського підприємництваВласенко, О. П.; Vlasenko, O. P.
2020Впровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність підприємств оптової торгівліКорнієвський, В. Є.; Korniievskyi, V. Ye.
2020Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємстваБредун, О. Є.; Bredun, O. Ye.
2020Оцінка ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємствСтельмащук, О. В.; Stelmashchuk, O. V.
2020Оцінка ефективності маркетингу в діяльності підприємствБритан, К. В.; Brytan, K. V.
2020Особливості та проблеми розвитку рекламиБойко, М.; Boiko, M.
2020Сучасні підходи до аналізу економічної ефективності маркетингової діяльностіЗубарєв, В. А.; Zubariev, V. A.
2020Ключові засади нормативно-правової основи публічного управлінняЦибулько, Ю.; Tsybulko, Yu.
2020Нормативно-правове регулювання питань соціальної підтримки дітей з обмеженими можливостями в УкраїніОліфер, К.; Olifer, K.
2020PESTEL analysis of maldivian agricultural system to improve agricultural managementAbdulla, Nadhiya; Абдулла, Надхія