Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗубарєв, В. А.-
dc.contributor.authorZubariev, V. A.-
dc.date.accessioned2021-04-20T04:20:36Z-
dc.date.available2021-04-20T04:20:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗубарєв В. А. Сучасні підходи до аналізу економічної ефективності маркетингової діяльності / В. А. Зубарєв ; наук. керівник І. А. Абрамович // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( м. Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 17-20. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу :http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4305uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4305-
dc.description.abstractАналіз та оцінка показників місця (збуту), таких як базовий об’єм продажів, прирощений об’єм продажів, каскад цін, дають змогу визначити, до якого рівня об’єм поточних продажів не залежить від спеціальних маркетингових заходів визначити короткостроковий ефект від маркетингових заходів. Analiz ta otsinka pokaznykiv mistsia (zbutu), takykh yak bazovyi obiem prodazhiv, pryroshchenyi obiem prodazhiv, kaskad tsin, daiut zmohu vyznachyty, do yakoho rivnia obiem potochnykh prodazhiv ne zalezhyt vid spetsialnykh marketynhovykh zakhodiv vyznachyty korotkostrokovyi efekt vid marketynhovykh zakhodiv.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectmarketynhova diialnistuk
dc.subjectсучасні підходиuk
dc.subjectsuchasni pidkhodyuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectanalizuk
dc.titleСучасні підходи до аналізу економічної ефективності маркетингової діяльностіuk
dc.title.alternativeSuchasni pidkhody do analizu ekonomichnoi efektyvnosti marketynhovoi diialnostiuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зубарев.pdf182,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.