Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадирус, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorKadyrus, Iryna-
dc.date.accessioned2021-04-20T05:27:59Z-
dc.date.available2021-04-20T05:27:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКадирус І. Г. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства / І. Г. Кадирус // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 20-33. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4306uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4306-
dc.description.abstractАналіз результативності й ефективності маркетингових комунікацій повинен бути постійним, що створює кращі умови для правильної інтерпретації отриманих результатів, виявлення залежності між комунікаціями підприємства і результатами його діяльності. Аналіз повинен здійснюватися на основі комплексного підходу, суть якого полягає в тому, що необхідно аналізувати і оцінювати не тільки окремі елементи маркетингових комунікацій, а їх використання в комплексі. Analiz rezultatyvnosti y efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii povynen buty postiinym, shcho stvoriuie krashchi umovy dlia pravylnoi interpretatsii otrymanykh rezultativ, vyiavlennia zalezhnosti mizh komunikatsiiamy pidpryiemstva i rezultatamy yoho diialnosti. Analiz povynen zdiisniuvatysia na osnovi kompleksnoho pidkhodu, sut yakoho poliahaie v tomu, shcho neobkhidno analizuvaty i otsiniuvaty ne tilky okremi elementy marketynhovykh komunikatsii, a yikh vykorystannia v kompleksi.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectmarketynhovi komunikatsiiuk
dc.subjectаналізuk
dc.subjectanalizuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectefektyvnistuk
dc.titleОцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємстваuk
dc.title.alternativeOtsinka efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstvauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кадирус.pdf201,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.