Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурбацька, Лариса Миколаївна-
dc.contributor.authorKurbatska, Larysa-
dc.date.accessioned2021-04-20T13:45:16Z-
dc.date.available2021-04-20T13:45:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКурбацька Л. М. Сутність некомерційного маркетингу та його види / Л. М. Курбацька // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.) / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 20-33. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4322uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4322-
dc.description.abstractГоловною метою діяльності некомерційних суб'єктів є досягнення певного соціального ефекту, тобто результату діяльності, не пов'язаного з отриманням прибутку і спрямованого на благо суспільства в цілому або окремих груп населення. Некомерційні суб'єкти можуть здійснювати підприємницьку (комерційну) діяльність, але обмежено, лише для досягнення мети, заради якої вони створені. Holovnoiu metoiu diialnosti nekomertsiinykh subiektiv ye dosiahnennia pevnoho sotsialnoho efektu, tobto rezultatu diialnosti, ne poviazanoho z otrymanniam prybutku i spriamovanoho na blaho suspilstva v tsilomu abo okremykh hrup naselennia. Nekomertsiini subiekty mozhut zdiisniuvaty pidpryiemnytsku (komertsiinu) diialnist, ale obmezheno, lyshe dlia dosiahnennia mety, zarady yakoi vony stvoreni.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectнекомерційний маркетингuk
dc.subjectnekomertsiinyi marketynhuk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectdiialnistuk
dc.subjectметаuk
dc.subjectmetauk
dc.titleСутність некомерційного маркетингу та його видиuk
dc.title.alternativeSutnist nekomertsiinoho marketynhu ta yoho vydyuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курбацька.pdf174,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.