Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербатюк, В.-
dc.contributor.authorShcherbatiuk, V.-
dc.date.accessioned2021-04-22T07:55:58Z-
dc.date.available2021-04-22T07:55:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЩербатюк В. Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві / В. Щербатюк ; наук. керівник Л. М. Курбацька // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. ( Дніпро, 26-27 жовтня 2020 р.). / МОН України ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т , Рада молодих вчених, Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2020. – С. 38-39. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4329uk
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4329-
dc.description.abstractМаркетинговий менеджмент спрямований на вирішення завдань впливу на рівень, часові рамки і структуру попиту таким чином, щоб підприємство досягло поставленої мети – найбільш повного задоволення потреб споживачів і клієнтів. По суті, маркетинговий менеджмент – це управління попитом. Marketynhovyi menedzhment spriamovanyi na vyrishennia zavdan vplyvu na riven, chasovi ramky i strukturu popytu takym chynom, shchob pidpryiemstvo dosiahlo postavlenoi mety – naibilsh povnoho zadovolennia potreb spozhyvachiv i kliientiv. Po suti, marketynhovyi menedzhment – tse upravlinnia popytom.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketynhovyi menedzhmentuk
dc.subjectзадоволення потреб споживачівuk
dc.subjectzadovolennia potreb spozhyvachivuk
dc.subjectуправління попитомuk
dc.subjectupravlinnia popytomuk
dc.titleТеоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємствіuk
dc.title.alternativeTeoretychni zasady formuvannia marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstviuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щербатюк.pdf180,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.