Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4479
Назва: System approach to organic producers' marketing activities based on the sustainable development concept
Інші назви: Системний підхід до маркетингової діяльності виробників органічних продуктів на основі концепції сталого розвитку
Автори: Bezus, Roman
Безус, Роман Миколайович
Golovko, Lilia
Головко, Лілія
Ключові слова: system approach
системний підхід
marketing action
маркетингова дія
market of organic products
ринок органічної продукції
social, environmental and economic systems
соціальні, екологічні та економічні системи
certification
сертифікація
agricultural marketing
аграрний маркетинг
marketing of relations
маркетинг відносин
holistic marketing
цілісний маркетинг
ecologically stable marketing
екологічно стабільний маркетинг
balanced growth
збалансоване зростання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Agricultural Academy of Bulgaria
Бібліографічний опис: Bezus, R. & Golovko, L. (2021). System approach to organic producers’ marketing activities based on the sustainable development concept. Bulg. J. Agric. Sci., 27 (1), 88-96. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4479
Короткий огляд (реферат): The theoretical aspects of forming the system approach to organic producers’ marketing activities based on the sustainable development concept are developed and substantiated in the article. The economic, social and environmental aspects of agricultural marketing were described. The world experience of organic production certification is considered. The elements of the system approach to the evaluation of organic producers’ marketing efficiency in sustainable development concept are determined. As a result, the authors have identified the factors of economic transformations under the sustainable development concept. The article has presented the mechanism of a system approach to marketing activities of organic farmers, based on the analysis of the farm’s resources, outer competitive strength, and external opportunities. This study contributed to investigating the economic, social and environmental aspects of agrarian marketing. As a result, the development of organic agricultural production will improve the economic, social and ecological situation in Ukraine, rural development, and could become one of the factors increasing the competitiveness of Ukraine’s economy. У статті розроблено та обґрунтовано теоретичні аспекти формування системного підходу до маркетингової діяльності виробників органічних продуктів на основі концепції сталого розвитку. Економічні, соціальні та екологічні аспекти було описано аграрний маркетинг. Розглянуто світовий досвід сертифікації органічного виробництва. Елементи системного підходу до оцінки ефективності збуту органічних виробників у концепції сталого розвитку визначається. В результаті автори визначили фактори економічних перетворень за концепцією сталого розвитку. У статті представлено механізм системного підходу до маркетингової діяльності органічних фермерів на основі аналізу ресурсів ферми, зовнішня конкурентоспроможність та зовнішні можливості. Це дослідження сприяло дослідженню економічних, соціальних та екологічних аспектів аграрного маркетингу. В результаті, розвиток органічного сільськогосподарського виробництва покращить економічну, соціальну та екологічну ситуацію в Україні, сільській місцевості розвитку, і може стати одним із факторів підвищення конкурентоспроможності економіки України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://agrojournal.org/about.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4479
ISSN: 2534-983X (online) 1310-0351 (print)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Scopus

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
01-11.pdf465,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.