Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4587
Назва: Сучасні теорії конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Suchasni teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva
Автори: Луценко, О.
Lutsenko, O.
Ключові слова: підприємство
pidpryiemstvo
конкурентоспроможність
konkurentospromozhnist
методи ведення бізнесу
metody vedennia biznesu
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Луценко О. Сучасні теорії конкурентоспроможності підприємства / О. Луценко ; наук. керівник В. Гаркавий // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 22-23. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4587
Короткий огляд (реферат): Конкуренція є наразі однією з найпопулярніших і обговорюваних проблем. А механізми формування ефективних підходів до вибору конкурентних переваг є найбільш актуальними в економічному середовищі. Отже, в сучасному світі є багато теорій конкурентоспроможності підприємства. Однак є очевидним, що саме підприємства, які використовують кризи собі на користь, підприємства, які дбають про своє майбутнє, цінять своїх співробітників та знаходяться в постійному еволюційному розвитку мають набагато більше шансів вижити та бути конкурентоспроможними на ринку, аніж компанії, які віддають перевагу застарілим методам ведення бізнесу та гри в цілому. Konkurentsiia ye narazi odniieiu z naipopuliarnishykh i obhovoriuvanykh problem. A mekhanizmy formuvannia efektyvnykh pidkhodiv do vyboru konkurentnykh perevah ye naibilsh aktualnymy v ekonomichnomu seredovyshchi. Otzhe, v suchasnomu sviti ye bahato teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Odnak ye ochevydnym, shcho same pidpryiemstva, yaki vykorystovuiut kryzy sobi na koryst, pidpryiemstva, yaki dbaiut pro svoie maibutnie, tsiniat svoikh spivrobitnykiv ta znakhodiatsia v postiinomu evoliutsiinomu rozvytku maiut nabahato bilshe shansiv vyzhyty ta buty konkurentospromozhnymy na rynku, anizh kompanii, yaki viddaiut perevahu zastarilym metodam vedennia biznesu ta hry v tsilomu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4587
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
О. Луценко.pdf78,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.