Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисенко, Є.-
dc.contributor.authorBorysenko, Ye.-
dc.date.accessioned2021-06-25T03:47:44Z-
dc.date.available2021-06-25T03:47:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБорисенко Є. Теоретичні засади вивчення покупців та їх поведінки на окремих ринках / Є. Борисенко ; наук. Керівник О. Кравець // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 50-51. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4619uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4619-
dc.description.abstractПоведінка покупця формується під впливом системи чинників культурного, соціального та психологічного характеру. Чинниками культурного порядку є культура, субкультура, соціальний стан. До соціальних чинників належать вплив референтних груп, сім’ї, ролі та статусу. Поведінка споживача істотно змінюється залежно від того, який саме товар він купує. Povedinka pokuptsia formuietsia pid vplyvom systemy chynnykiv kulturnoho, sotsialnoho ta psykholohichnoho kharakteru. Chynnykamy kulturnoho poriadku ye kultura, subkultura, sotsialnyi stan. Do sotsialnykh chynnykiv nalezhat vplyv referentnykh hrup, simi, roli ta statusu. Povedinka spozhyvacha istotno zminiuietsia zalezhno vid toho, yakyi same tovar vin kupuie.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectповедінка покупцяuk
dc.subjectpovedinka pokuptsiauk
dc.subjectвивчення покупцівuk
dc.subjectvyvchennia pokuptsivuk
dc.titleТеоретичні засади вивчення покупців та їх поведінки на окремих ринкахuk
dc.title.alternativeTeoretychni zasady vyvchennia pokuptsiv ta yikh povedinky na okremykh rynkakhuk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисенко.pdf77,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.