Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4632
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТищенко, Іванна-
dc.contributor.authorTyshchenko, Ivanna-
dc.date.accessioned2021-06-28T03:50:17Z-
dc.date.available2021-06-28T03:50:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТищенко І. Використання програм лояльності у сфері обслуговування / І. Тищенко ; наук. керівник Сергій Кобернюк // Молоді науковці-аграрники: традиційні й нові аспекти досліджень : тези доп. наук.-практ. конф. молодих вчених і студ. (Дніпро, 23-25 берез. 2021 р.) : в 2 т. / МОН України ; ДДАЕУ, ННІЕ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2021. – Т. 2. – С. 76-77. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4632uk
dc.identifier.urihttps://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4632-
dc.description.abstractПрограма лояльності – це система винагороди і заохочення існуючих клієнтів, яка дозволяє утримувати їх, розвивати повторні продажі і підвищувати рівень лояльності в компанії. Актуальність проблематики формування алгоритму розробки програм лояльності обумовлена загостренням конкуренції, виникненням дефіциту реальних покупців, збільшенням комунікаційних витрат. В умовах швидко зростаючої динаміки ринку і ускладненості зовнішнього оточення грамотно сформована програма лояльності споживачів стає одним з головних інструментів підвищення рівня конкурентоспроможності компанії на ринку. Prohrama loialnosti – tse systema vynahorody i zaokhochennia isnuiuchykh kliientiv, yaka dozvoliaie utrymuvaty yikh, rozvyvaty povtorni prodazhi i pidvyshchuvaty riven loialnosti v kompanii. Aktualnist problematyky formuvannia alhorytmu rozrobky prohram loialnosti obumovlena zahostrenniam konkurentsii, vynyknenniam defitsytu realnykh pokuptsiv, zbilshenniam komunikatsiinykh vytrat. V umovakh shvydko zrostaiuchoi dynamiky rynku i uskladnenosti zovnishnoho otochennia hramotno sformovana prohrama loialnosti spozhyvachiv staie odnym z holovnykh instrumentiv pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti kompanii na rynku.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk
dc.subjectпрограма лояльностіuk
dc.subjectprohrama loialnostiuk
dc.subjectсфера обслуговуванняuk
dc.subjectsfera obsluhovuvanniauk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectkonkurentsiiauk
dc.titleВикористання програм лояльності у сфері обслуговуванняuk
dc.title.alternativeVykorystannia prohram loialnosti u sferi obsluhovuvanniauk
dc.typeConference abstractsuk
Розташовується у зібраннях:Публікації бакалаврів, магістрів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тищенко.pdf84,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.