Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-07-07T11:44:54Z-
dc.date.available2021-07-07T11:44:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практики [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. наук.-практ. журн. – 2019. – № 1(18). – С. 115-121. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4758uk
dc.identifier.issn2518-1971-
dc.identifier.urihttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/18_2019/20.pdf-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4758-
dc.description.abstractВ статті досліджено та узагальнено теоретичні засади формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві. Визначено роль маркетингу й менеджменту в діяльності організації відповідно до сучасних умов господарювання. Представлено організаційно-економічний механізм маркетингового підходу до управління діяльністю підприємства. Розглянуто проблеми, які можуть виникнути на підприємстві при впровадженні елементів системи маркетингового менеджменту. У статті досліджено основні принципи та функції маркетингового менеджменту а також проаналізовано сили мікро- та макросередовища, в якому діє підприємство. Проаналізовано необхідні заходи при впровадженні маркетингового менеджменту на підприємствах в умовах сучасних ринкових відносин. The article studies theoretical principles of marketing management system formation at the enterprises. The author determines the role of marketing and management in the activity of the organizations according to modern economic environment. The organizational and economic mechanism of the marketing approach to management of the enterprise activity is presented. The problems connected with application of the marketing management system are considered. The article analyzes the main principles and functions of marketing management, as well the strengths of the micro and macro environment of the enterprise. The necessary measures of marketing management implementation at enterprises are analyzed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk
dc.subjectmarketing managementuk
dc.subjectпроцес формування маркетингового менеджментуuk
dc.subjectprocess of marketing management formationuk
dc.titleВпровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практикиuk
dc.title.alternativeImplementation of marketing management at an enterprise: problems of theory and practiceuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf418,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.