Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4781
Назва: Особливості визначення привабливих сегментів на аграрному ринку
Інші назви: Features of attractive segments determining on agrarian market
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: аграрний ринок
agrarian market
стратегічний маркетинг
strategic marketing
ринковий потенціал
market potential
сегментування
segmentation
привабливість ринкового сегменту
attractiveness of the market segment
цільовий сегмент
target segment
Дата публікації: 2019
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Особливості визначення привабливих сегментів на аграрному ринку [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон.наук.-практ. журн. – 2019. – № 3(20). – С. 115-121. - Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4781
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено та узагальнено теоретичні аспекти оцінки ринкового потенціалу аграрного підприємства. Розглянуто особливості розвитку та функціонування ринку сільськогосподарської продукції, які впливають на визначення ринкового потенціалу аграрних підприємств. Визначено роль дослідження потенціалу ринку під час визначення стратегічної орієнтації підприємства. Розглянуті методичні підходи до визначення ринкового потенціалу, які застосовуються у світовій практиці. На основі аналізу наявних наукових підходів до вибору цільового ринку розроблено методику оцінки привабливості ринкових сегментів, адаптовану до потреб та можливостей вітчизняних аграрних підприємств. Визначена необхідність дотримання послідовності здійснення етапів алгоритму процесу вибору господарством цільового ринку. На основі проведених досліджень запропоновані напрями збільшення ринкового потенціалу аграрних підприємств. The article investigates and summarizes the theoretical aspects of assessing the market potential of an agricultural enterprise. Peculiarities of development and functioning of the market of agricultural products, which influence the determination of the market potential of agricultural enterprises, are considered. The role of market potential research in determining the strategic orientation of the enterprise is determined. Methodical approaches to the definition of market potential, which are used in world practice, are considered. Based on the analysis of existing scientific approaches to the choice of the target market, a method for assessing the attractiveness of market segments, adapted to the needs and capabilities of domestic agricultural enterprises. The necessity of observing the sequence of stages of the algorithm of the process of selection of the target market by the economy is determined. On the basis of the conducted researches the directions of increase of market potential of the agrarian enterprises are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://easterneurope-ebm.in.ua/journal/20_2019/34.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4781
ISSN: 2518-1971
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf399,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.