Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4790
Назва: Стадії міжнародного маркетингового дослідження
Інші назви: Stadii mizhnarodnoho marketynhovoho doslidzhennia
Автори: Крючко, Л. С.
Kriuchko, L.
Ключові слова: міжнародні маркетингові дослідження
mizhnarodni marketynhovi doslidzhennia
світові ринки
svitovi rynky
світова економіка
svitova ekonomika
зовнішньоекономічна діяльність
zovnishnoekonomichna diialnist
маркетингове планування
marketynhovе planuvannia
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Крючко Л. С. Стадії міжнародного маркетингового дослідження / Л. С. Крючко // Фінанси, банківська система та страхування : стан, проблеми та перспективи розвитку в кризовій економіці України : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. 02-03 березня 2020 р. – Дніпро: ДДАЕУ, 2020. – С. 156 – 158. - Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4790
Короткий огляд (реферат): Вітчизняна економічна наука має великий досвід розробки проблем планування. Водночас певна випередженість досліджень, орієнтація їх на офіційні догми призвели до певної однобічності. Особливо це стосується розуміння взаємозв'язку плану і ринку. Тому необхідно враховувати наукові розробки планування, виконані зарубіжними вченими. Ось одне з тлумачень, дане. Планування у його найзагальнішому розумінні являє собою проектування в формі творчої діяльності, яке спрямоване на досягнення в майбутньому нового становища відповідно до поставлених цілей. На відміну від прогнозу планування несе в собі компоненти активності й перетворення. Vitchyzniana ekonomichna nauka maie velykyi dosvid rozrobky problem planuvannia. Vodnochas pevna vyperedzhenist doslidzhen, oriientatsiia yikh na ofitsiini dohmy pryzvely do pevnoi odnobichnosti. Osoblyvo tse stosuietsia rozuminnia vzaiemozviazku planu i rynku. Tomu neobkhidno vrakhovuvaty naukovi rozrobky planuvannia, vykonani zarubizhnymy vchenymy. Os odne z tlumachen, dane. Planuvannia u yoho naizahalnishomu rozuminni yavliaie soboiu proektuvannia v formi tvorchoi diialnosti, yake spriamovane na dosiahnennia v maibutnomu novoho stanovyshcha vidpovidno do postavlenykh tsilei. Na vidminu vid prohnozu planuvannia nese v sobi komponenty aktyvnosti y peretvorennia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4790
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20_Фінанси.PDF2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.