Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльченко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorIlchenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2021-07-09T10:03:08Z-
dc.date.available2021-07-09T10:03:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІльченко Т. В. Особливості маркетингових цифрових каналів просування аграрної продукції / Т. В. Ільченко // About the problems of practice, science and ways to solve them : The XXIV International Science Conference (Milan, May 04-07, 2021). – Milan, Italy, 2021. – P. 95-97. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800uk
dc.identifier.isbn978-1-63848-670-1-
dc.identifier.urihttps://isg-konf.com/uk/about-the-problems-of-practice-science-and-ways-to-solve-them-ua/-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4800-
dc.description.abstractКонстатовано про недостатньо ефективне використання маркетингових інструментів в інноваційній діяльності підприємств агропромислового комплексу. Досліджено, що відбуватиметься активізація інноваційного розвитку агарних підприємств шляхом застосування інструментів цифрового маркетингу в контексті цифровізації глобальної та національних економік. Визначено три фази розвитку цифрового маркетингу в агробізнесі. Виявлено, що на даний час пріоритетним напрямом функціонування аграрних підприємств визнано активізацію інноваційної діяльності. Встановлено, що це, перш за все, потребує формування якісно нової системи маркетингового забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарських виробників, впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і використання інструментів цифрового маркетингу. It is stated about insufficiently effective use of marketing tools in innovative activity of enterprises of agro - industrial complex. It is investigated that the innovative development of agar enterprises will be intensified through the use of digital marketing tools in the context of digitalization of global and national economies. Three phases of development of digital marketing in agribusiness are defined. It is revealed that at present the priority direction of functioning of agrarian enterprises is intensification of innovative activity. It is established that this, first of all, requires the formation of a qualitatively new system of marketing support for innovative development of agricultural producers, the introduction of modern information and communication technologies and the use of digital marketing tools.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherInternational Science Group(isg-konf.com)uk
dc.subjectаграрна продукціяuk
dc.subjectagricultural productsuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectмаркетингові цифрові каналиuk
dc.subjectdigital marketing channelsuk
dc.titleОсобливості маркетингових цифрових каналів просування аграрної продукціїuk
dc.title.alternativeFeatures of marketing digital channels for the promotion of agricultural productsuk
dc.typeConference abstractsuk
dc.identifier.doi10.46299/ISG.2021.I.XXIV-
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
XXIV-ConferenceMay-04-07-2021-Milan-Italy (1)-4.pdf257,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.