Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStukalo, Olena-
dc.contributor.authorСтукало, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-08-04T07:37:34Z-
dc.date.available2021-08-04T07:37:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationStukalo О. A. Training of future veterinarians for professional communication by means of interactive technologies / О. A. Stukalo // Науковий огляд : міжнар. наук. журн. – К., 2021. – № 2(74). – С. 26-35. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4985uk
dc.identifier.issnISSN 2311-4509 (Print) ISSN 2311-4517 (Online)-
dc.identifier.urihttps://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/2248-
dc.identifier.urihttp://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4985-
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of the experience of using interactive technologies in the process of training future veterinarians for professional communication. The essence of interactive learning is determined, the organization and basic methods of work under the conditions of active, passive and interactive forms of learning are characterized. The peculiarity of interactive learning is fundamentally important and necessary in the context of teaching students professional communication. The effectiveness of the interactive technologies use in the professional training of future veterinarians is proved. This learning technology creates conditions for the development of independence character, forms and develops creative abilities and communicative competencies. Статтю присвячено аналізу досвіду використання інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх ветеринарів до професійного спілкування. Визначено сутність інтерактивного навчання, охарактеризовано організацію та основні методи роботи за умов активних, пасивних та інтерактивних форм навчання. Особливість інтерактивного навчання є принципово важливою та необхідною в контексті навчання студентів професійного спілкування. Доведено ефективність використання інтерактивних технологій у фаховій підготовці майбутнього ветеринара. Така технологія навчання створює умови для розвитку самостійності, формує та розвиває творчі здібності та комунікативні компетенції.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherЦентр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом "uk
dc.subjectіnteractive technologiesuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectprofessional communicationuk
dc.subjectпрофесійне спілкуванняuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectmethoduk
dc.subjectметодuk
dc.titleTraining of future veterinarians for professional communication by means of interactive technologiesuk
dc.title.alternativeПідготовка майбутніх ветеринарів до професійного спілкування засобами інтерактивних технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Науковий огляд.pdf245,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.