Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/4985
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Stukalo, Olena | - |
dc.contributor.author | Стукало, Олена Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-04T07:37:34Z | - |
dc.date.available | 2021-08-04T07:37:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Stukalo О. A. Training of future veterinarians for professional communication by means of interactive technologies / О. A. Stukalo // Науковий огляд : міжнар. наук. журн. – К., 2021. – № 2(74). – С. 26-35. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4985 | uk |
dc.identifier.issn | ISSN 2311-4509 (Print) ISSN 2311-4517 (Online) | - |
dc.identifier.uri | https://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/2248 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/4985 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the analysis of the experience of using interactive technologies in the process of training future veterinarians for professional communication. The essence of interactive learning is determined, the organization and basic methods of work under the conditions of active, passive and interactive forms of learning are characterized. The peculiarity of interactive learning is fundamentally important and necessary in the context of teaching students professional communication. The effectiveness of the interactive technologies use in the professional training of future veterinarians is proved. This learning technology creates conditions for the development of independence character, forms and develops creative abilities and communicative competencies. Статтю присвячено аналізу досвіду використання інтерактивних технологій у процесі підготовки майбутніх ветеринарів до професійного спілкування. Визначено сутність інтерактивного навчання, охарактеризовано організацію та основні методи роботи за умов активних, пасивних та інтерактивних форм навчання. Особливість інтерактивного навчання є принципово важливою та необхідною в контексті навчання студентів професійного спілкування. Доведено ефективність використання інтерактивних технологій у фаховій підготовці майбутнього ветеринара. Така технологія навчання створює умови для розвитку самостійності, формує та розвиває творчі здібності та комунікативні компетенції. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Центр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом " | uk |
dc.subject | іnteractive technologies | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | professional communication | uk |
dc.subject | професійне спілкування | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | method | uk |
dc.subject | метод | uk |
dc.title | Training of future veterinarians for professional communication by means of interactive technologies | uk |
dc.title.alternative | Підготовка майбутніх ветеринарів до професійного спілкування засобами інтерактивних технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Науковий огляд.pdf | 245,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.